sl1 sl2 sl3 sl4

Форма входу

Контакти Служби у справах дітей Рівненського міськвиконкому

  • Адреса: м. Рівне, вул. Поштова, 2.
  • Електронна адреса: nepovnolitni@ukr.net
  • Відділ правового та соціального захисту дітей: 63-62-92.
  • Відділ опіки та піклування: 63-41-66.

Пошук

Зараз на сайті

На сайті 5 гостей та відсутні користувачі

ПІДГОТОВКА ДО ЗНО ТА ДПА

ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 

   Спочатку підготуйте місце для занять. Приберіть зі столу всі зайві речі, зручно розташуйте необхідні підручники, посібники, зошити, папір, олівці. Можна ввести в інтер’єр кімнати жовтий і фіолетовий кольори, оскільки вони підвищують інтелектуальну активність. Для цього буває достатньо якоїсь картинки в цих тонах.

Детальніше: ПІДГОТОВКА ДО ЗНО ТА ДПА  ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ 

ДЕРЖАВНА ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ

(4 КЛАС)

ПОРАДИ Й РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ

 

1.  Постійно підбадьорювати, заохочувати впевненість в успіху дітей, у їхніх можливостях.

2. Виховувати правильне ставлення до результатів своєї діяльності, уміння правильно оцінити їх, спокійно ставитися до своїх успіхів, невдач, не боятися помилок.

Детальніше: ДЕРЖАВНА ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ  (4 КЛАС)  ПОРАДИ Й РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ

УВАГА! ПЕРШОКЛАСНИК!!!

    Для дитини, інформація про школу зовсім не знайома та трішки страхітлива. Основна задача батьків майбутнього школяра, пояснити все про навчання. Сьогодні для вас я представляю кілька порад, які підготують дитину до школи.Розкажіть та пограйтеся.

 Влаштуйте прогулянку до школи

    Обов'язково проведіть дитині невелику екскурсію до школи: походіть по двору і навколо неї, а потім увійдіть всередину. Бажано показати дитині, в якому класі вона буде вчитися, де знаходиться туалет (до речі, якщо дитина привчена ходити в туалет тільки вдома, то не буде зайвим під час прогулянок по місту поводити її в громадські туалети) та їдальня. Періодично можна ходити гуляти до школи, граючи по дорозі у щось. Так дорога до школи буде завжди викликати хороші асоціації у малюка.

         Збирайте портфель та одягайте форму

   Непогано кілька разів за місяць потренувати збори до школи: нехай першокласник самостійно надіне шкільну форму. Потім мама або тато, розкидавши його шкільне приладдя по підлозі, покаже, як збирати портфель і що куди класти.

Грайте в школу

     Батьки можуть посадити дитину серед іграшок і провести "урок", при цьому попросити малюка встати, коли мама- "вчителька" входить в "клас", потім сісти за парту, взяти в руку ручку, відкрити зошит. Так для дитини не будуть незвичними ці "команди", коли вона почує їх у школі, і вона легко їх виконає. Також доведеться пояснити першокласникові, що в школі його будуть називати за прізвищем. Тому необхідно навчити його реагувати і відгукуватися на прізвище, наприклад, у грі в школу звертатися не інакше як "Петров", "Шевчук" і т.д.

Встаємо  раніше

    Місяця, щоб привчити дитину вставати раніше, вистачить. Досить щодня віднімати від її сну по 5-10 хвилин. Тоді першого вересня малюк не буде сонно позіхати на лінійці. Але пробудження дитини має супроводжуватися приємними для неї діями, наприклад, усмішкою або обіймами мами.

Дружимо з годинником

     Необхідно поставити в кімнаті малюка годинник, навчивши його по ньому розбиратися в часі. Це стане в нагоді в школі, наприклад, щоб знати, скільки хвилин є на виконання завдання. Також важливо, щоб малюк вмів укладатися в терміни. Для цього слід скласти графік його звичайного дня і повісити на видному місці. А коли малюк буде, наприклад, малювати, грати або їсти, можна звернути його увагу на те, скільки йому ще залишилося часу на цю дію за розкладом.

Вчимося   порядку

    Нехай у малюка з'являться всілякі папки, коробочки, файлики, і він навчиться складати туди свої малюнки, фломастери та інші дрібниці. Розвивати цю навичку потрібно заздалегідь. До речі, можна розвісити по кімнаті невеликі записочки, наприклад, "охайно повісь речі на стілець" - це буде сигналом до дії.

Формуйте позитивний образ школи

    Ні в якому разі не потрібно говорити першокласникові фрази "закінчилося дитинство, почалося доросле життя" або "не будеш слухати вчительку, вона тебе покарає". Так любов до школи в нього точно не виховати. Ще від батьків вимагається більше хороших забавних історій з їх шкільного життя, наприклад, про те, як вони знайшли свого першого шкільного друга. Також можна показати першокласникові батьківські шкільні фотографії.

Не залякуйте оцінками

    Казати дитині про те, що вона повинна приносити тільки хороші оцінки заборонено. Тим більше що в 1-му класі їх не ставлять. Краще вже зараз завести журнал досягнень малюка, щодня записуючи туди кожен його успіх. Тоді він буде знати, що хороші оцінки - це не єдині його заслуги перед батьками і перестане боятися принести "двійку", коли буде ходити до школи.

Більше рольових ігор

     В останній місяць потрібно якомога частіше запрошувати дітей у будинок (ще краще - майбутніх однокласників). Хай грають в будь-які рольові ігри: доктор-пацієнт, дочки-матері або постановки улюблених мультфільмів. Саме на основі таких ігор діти вчаться знаходити спільну мову між собою.

Не "ліпіть" вундеркінда

    За місяць до школи не потрібно намагатися підтягти всі "хвости", годуючи дитину новою інформацією.

 

Матеріал підготувала практичний психолог ЗОШ № 8 м.Рівного

Гаврильчик Жанна Олександрівна

 ПАМЯТКА  БАТЬКАМ ОБДАРОВАНИХ  ДІТЕЙ

  • Підтримуйте здібності дитини до творчості й виявляйте співчуття до ранніх невдач. Уникайте негативної оцінки творчих спроб дитини.
  • Будьте терпимі до несподіваних ідей, поважайте допитливість ідеї дитини. Намагайтесь відповідати на всі запитання, навіть якщо вони вам здаються безглуздими.
  • Залишайте дитину одну і дозволяйте їй, якщо вона бажає, самій займатися своїми справами.
  • Допомагайте дитині формувати її систему цінностей, не обов'язково засновану на її системі поглядів, щоб вона могла поважати себе і свої ідеї поряд з іншими ідеями та їх носіями.
  • Допомагайте дитині долати розчарування і сумніви, коли вона залишається сама в процесі не зрозумілого ровесникам творчого пошуку: нехай дитина збереже свій творчий імпульс.
  • Поясніть, що не на всі запитання дитини завжди можна відповісти однозначно. Для цього потрібен час, а з боку дитини - терпіння.
  • Допомагайте дитині цінувати в собі творчу особистість. Однак її поведінка не має виходити за межі пристойного.
  • Допомагайте дитині глибше пізнати себе. Виявляйте симпатію до її перших спроб виразити таку ідею словами і зробити зрозумілою для оточення.

Детальніше:  ПАМЯТКА  БАТЬКАМ ОБДАРОВАНИХ  ДІТЕЙ

Чи вважаєш ти себе культурною людиною?

Головний принцип культури поведінки: поважай людей і поводься з ними так, як ти хочеш, щоб поводилися з тобою.

Якщо когось з вас запитають про культуру поведінки, то можна почути різні відповіді, наприклад: вміння бути ввічливим, скромність і акуратність, повага до старших. І кожна з ваших відповідей містить у собі долю істини. Насправді поняття про культуру значно ширше і важливіше. Поведінка людини — це її вчинки, справи, висловлювання. Власне за поведінкою і визначається культура людини. Часто ми чуємо: це людина високої культури або це некультурна людина.

Акуратність і ввічливість, чуйність і скромність, смак і культура мови. І це не вроджені властивості людини. Людина не народжується з ними, вона набуває їх в процесі життя. Кожен при бажанні може виробити в собі будь-яку рису характеру.

Культура — це щось особливе. І стати культурною людиною справа нелегка. Тут потрібне не тільки бажання , а й постійна праця, наполегливість і воля.

Культурна людина перш ніж щось сказати, подумає. Слова ввічливості: прошу, будь ласка, добрий день, до побачення, вибачте та інші є дуже цінними. Культурна людина завжди скромна, вона не вихваляє себе, не прагне до чогось надзвичайного, до слави, яку не може осягти. Бо, як говориться в прислів'ї: "Зрілий колос з зерном до землі гнеться, а порожній угору пнеться".

Рівень нашої культури знаходиться у прямій залежності від особистих прагнень, особистої ініціативи. Жити серед людей — це значить вдосконалювати себе щоденно, бо тільки у боротьбі зі своїми недоліками і слабинками може народитися прекрасне: і доброта, і чуйність, і чесність, і знання, і духовність.

 

Матеріал підготувала практичний психолог ЗОШ № 8 м.Рівного

Гаврильчик Жанна Олександрівна