sl1 sl2 sl3 sl4

Форма входу

Пошук

Зараз на сайті

На сайті 23 гостей та відсутні користувачі

Діяльність піклувальної ради

   ПОЛОЖЕННЯ

ПРО ПІКЛУВАЛЬНУ РАДУ 

ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ

 І-ІІІ  cтупенів  № 8 м. РІВНОГО 

 

І. ЗАГАЛЬНІ  ПОЛОЖЕННЯ

 

 1. Піклувальна рада ЗОШ № 8 функціонує відповідно до пункту 65 Положення про загальноосвітній навчальний заклад  (Постанова Кабінету Міністрів України від 14.06.2000 року  №  964).

2. Піклувальна рада ЗОШ № 8 – орган  громадськості, покликаний сприяти справі освіти у мікрорайоні школи, питанням виховання та соціального захисту учнів. 

3. Піклувальна рада    керується Конституцією України, законами України "Про загальну середню освіту", "Про місцеве самоврядування   в Україні", "Про добродійність та добродійні товариства",  Положенням про позашкільний виховний заклад України, статутом ЗОШ № 8 м. Рівного. 

4. До складу Піклувальної ради ( далі -  абревіатура  – ПР) входять представники організацій різних форм власності, що функціонують у мікрорайоні школи, батьки учнів, члени педагогічного колективу, а також директор школи за  посадою.

 

II.      ЗАВДАННЯ      ТА      ОСНОВНІ      НАПРЯМКИ      ДІЯЛЬНОСТІ ПІКЛУВАЛЬНОЇ РАДИ

 

Піклувальна рада ЗОШ № 8 м.  Рівного головними напрямками своєї діяльності вважає: 

- поліпшення організації і  вдосконалення навчального процесу, 

- залучення небюджетних коштів для функціонування школи, 

- визначає   напрямки,   форми,   розміри   та   порядок   використання небюджетних коштів школи, спрямовані на зміцнення  матеріально-технічної бази, 

-  надання допомоги дітям-сиротам, які навчаються у школі, 

- стимулювання   обдарованих  учнів,   переможців   міських  та  обласних конкурсів, 

- здійснення   контролю   за   цільовим   використанням   небюджетних коштів адміністрацією школи, 

- внесення на розгляд загальних зборів закладу пропозицій про зміни та доповнення до Статуту школи, 

-   затвердження форм договору навчального закладу з батьками учнів про надання додаткових платних освітніх послуг, 

-   сприяння проведення екскурсій, походів, інших культурно – масових заходів. 

 

ІІІ. СКЛАД ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІКЛУВАЛЬНОЇ РАДИ 

1. Склад ПР формується з непарної кількості осіб. До складу ПР входить директор школи за посадою. 

2. Термін повноважень членів ПР – до 3-ох років. Член ПР може скласти свої повноваження, подавши заяву на ім’я голови ради. 

3. Склад ПР обирається загальними зборами батьківської громадськості. 

4. ПР розпускається рішенням зборів, якщо за це проголосувало не менше 2/3 членів.

5. Члени ПР обирають зі свого складу голову, заступника і секретаря. 

6. Голова ПР представляє її в місцевих органах влади. 

7. Секретар веде діловодство ПР. 

8. Засідання ПР є правомірним, якщо на ньому присутні неменше 2/3 її членів. 

9. Рішення ПР приймається більшою кількістю голосів. 

10.ПР планує роботу на навчальний рік. 

11.  Засідання ПР проводяться в міру необхідності, але не рідше разу на квартал. На засідання  запрошуються  всі  голови  батьківських  комітетів  класів. 

12. Не допускається втручання членів ПР у навчально - виховний процес без згоди керівника закладу.

 

 ІV. ПРАВА І ОБОВ'ЯЗКИ ЧЛЕНІВ ПІКЛУВАЛЬНОЇ РАДИ

 

1. Члени ПР   мають такі обов'язки та права: 

-   бути обраними та обирати до складу членів ПР, 

-   своєчасно   отримувати інформацію про проведення засідань ПР, пропонувати порядок денний, працювати з усіма документами ПР, 

-   одержувати повну інформацію від управління освіти, керівника навчального закладу про    матеріально-технічний    стан,    фінансове    та    навчально-методичне  забезпечення навчального закладу у термін не більше місяця з моменту надходження запиту,- вносити пропозиції до роботи ПР, 

- захищати  права та інтереси підопічного  навчального закладу  у порядку, встановленому законодавством, 

- використовувати можливості інших організацій, установ, приватних осіб для надання фінансової та матеріальної допомоги навчальному закладу, 

- вносити   пропозиції   щодо   розподілу   коштів,   які   надходять   на   адресу підопічного закладу, 

- контролювати  використання  добровільних  грошових  внесків   і  переданих  матеріальних цінностей на адресу навчального закладу, 

- вийти зі складу ПР.

 

V. ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІКЛУВАЛЬНОЇ РАДИ

1. ПР організує і контролює добровільні благодійні  внески,   пожертвування  від   фізичних  та  юридичних   осіб, прибутки від благодійних заходів. 

2. Кошти та матеріальні цінності,    що надходять у вигляді безоплатної фінансової допомоги або добровільних пожертвувань юридичних чи фізичних осіб на рахунок «Суми за дорученням», не є прибутком і не оподатковуються. 

3. У випадку надходження коштів від ПР або інших юридичних чи фізичних осіб бюджетні асигнування навчальних закладів не зменшуються. Позабюджетні кошти не підлягають вилученню і використовуються виключно за цільовим призначенням. 

4. ПР щороку інформує Загальні збори про результати своєї діяльності.

 

 

Покращення  матеріальної  бази  школи 

за  рахунок   залучення  батьківських  коштів у  2018-2019 н.р.:

 

  • встановлення в’їзних  воріт (два  входи) - батьківська  плата 07 тисяч 600 гривень;
  • облаштування  натяжної стелі у  каб. поч. школи  (к.26) - батьківська  плата  11  тисяч  700 гривень;
  • обладнання  кабінету   іноземної  мови (к.49), батьківська  плата -  12  тисяч  780  гривень;  кошти  із  отримання  орендної  плати  -  05  тисяч  088  гривень;
  • встановлення   відеокамер  спостереження  (вхід, спортивний  зал,  4  штуки)  -  батьківська  плата  -  10  тисяч  500  гривень;
  • обладнання   кабінету  поч. школи   (к.18)  -  батьківська  плата  -  06  тисяч  450  гривень;
  • обладнання  стендів  у  каб.  іноземної  мови  (к. 32) -  стенди,  батьківська  плата  - 04 тисячі  140  гривень;
  • переобладнання  кабінету  поч.  класів  (к.  28) – батьківська  плата   - 09  тисяч  гривень;
  • переобладнання  входу  до  актового  залу  -  батьківська  плата 09 тисяч 200  гривень;
  • зміна  жалюзі  на  вікнах  навч. кабінетів  (к. 10, к. 35, к. 33, к. 31) - батьківська  плата   19 тисяч  460  гривень;
  • дообладнання   каб. поч. школи, (к.16) – кошти оренди  і  батьківська  плата  -  07 тисяч  500  гривень;
  • поповнення  фонду  шкільної  бібліотеки  -  04  тисячі  гривень,  батьківська  плата.

 

Випадкове фото

DSC_4698.JPG

Корисні посилання

Лічильник відвідувань

291693
СьогодніСьогодні33
ВчораВчора216
Цього тижняЦього тижня249
Цього місяцяЦього місяця3877
ВсьогоВсього291693