sl1 sl2 sl3 sl4

Форма входу

Пошук

Зараз на сайті

На сайті 38 гостей та відсутні користувачі

Голосування

Чи подобається Вам харчування в шкільній їдальні?

Смачно, мені подобається - 11.8%
Не дуже смачно - 16%
Взагалі не смачно - 27%
Дорого - 18.8%
Я взагалі не харчуюся в шкільній їдальні - 22.2%

Всього голосів:: 526
Голосування в цьому опитування закінчилось в: травня 31, 2018

Діяльність піклувальної ради

   ПОЛОЖЕННЯ

ПРО ПІКЛУВАЛЬНУ РАДУ 

ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ

 І-ІІІ  cтупенів  № 8 м. РІВНОГО 

 

І. ЗАГАЛЬНІ  ПОЛОЖЕННЯ

 

 1. Піклувальна рада ЗОШ № 8 функціонує відповідно до пункту 65 Положення про загальноосвітній навчальний заклад  (Постанова Кабінету Міністрів України від 14.06.2000 року  №  964).

2. Піклувальна рада ЗОШ № 8 – орган  громадськості, покликаний сприяти справі освіти у мікрорайоні школи, питанням виховання та соціального захисту учнів. 

3. Піклувальна рада    керується Конституцією України, законами України "Про загальну середню освіту", "Про місцеве самоврядування   в Україні", "Про добродійність та добродійні товариства",  Положенням про позашкільний виховний заклад України, статутом ЗОШ № 8 м. Рівного. 

4. До складу Піклувальної ради ( далі -  абревіатура  – ПР) входять представники організацій різних форм власності, що функціонують у мікрорайоні школи, батьки учнів, члени педагогічного колективу, а також директор школи за  посадою.

 

II.      ЗАВДАННЯ      ТА      ОСНОВНІ      НАПРЯМКИ      ДІЯЛЬНОСТІ ПІКЛУВАЛЬНОЇ РАДИ

 

Піклувальна рада ЗОШ № 8 м.  Рівного головними напрямками своєї діяльності вважає: 

- поліпшення організації і  вдосконалення навчального процесу, 

- залучення небюджетних коштів для функціонування школи, 

- визначає   напрямки,   форми,   розміри   та   порядок   використання небюджетних коштів школи, спрямовані на зміцнення  матеріально-технічної бази, 

-  надання допомоги дітям-сиротам, які навчаються у школі, 

- стимулювання   обдарованих  учнів,   переможців   міських  та  обласних конкурсів, 

- здійснення   контролю   за   цільовим   використанням   небюджетних коштів адміністрацією школи, 

- внесення на розгляд загальних зборів закладу пропозицій про зміни та доповнення до Статуту школи, 

-   затвердження форм договору навчального закладу з батьками учнів про надання додаткових платних освітніх послуг, 

-   сприяння проведення екскурсій, походів, інших культурно – масових заходів. 

 

ІІІ. СКЛАД ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІКЛУВАЛЬНОЇ РАДИ 

1. Склад ПР формується з непарної кількості осіб. До складу ПР входить директор школи за посадою. 

2. Термін повноважень членів ПР – до 3-ох років. Член ПР може скласти свої повноваження, подавши заяву на ім’я голови ради. 

3. Склад ПР обирається загальними зборами батьківської громадськості. 

4. ПР розпускається рішенням зборів, якщо за це проголосувало не менше 2/3 членів.

5. Члени ПР обирають зі свого складу голову, заступника і секретаря. 

6. Голова ПР представляє її в місцевих органах влади. 

7. Секретар веде діловодство ПР. 

8. Засідання ПР є правомірним, якщо на ньому присутні неменше 2/3 її членів. 

9. Рішення ПР приймається більшою кількістю голосів. 

10.ПР планує роботу на навчальний рік. 

11.  Засідання ПР проводяться в міру необхідності, але не рідше разу на квартал. На засідання  запрошуються  всі  голови  батьківських  комітетів  класів. 

12. Не допускається втручання членів ПР у навчально - виховний процес без згоди керівника закладу.

 

 ІV. ПРАВА І ОБОВ'ЯЗКИ ЧЛЕНІВ ПІКЛУВАЛЬНОЇ РАДИ

 

1. Члени ПР   мають такі обов'язки та права: 

-   бути обраними та обирати до складу членів ПР, 

-   своєчасно   отримувати інформацію про проведення засідань ПР, пропонувати порядок денний, працювати з усіма документами ПР, 

-   одержувати повну інформацію від управління освіти, керівника навчального закладу про    матеріально-технічний    стан,    фінансове    та    навчально-методичне  забезпечення навчального закладу у термін не більше місяця з моменту надходження запиту,- вносити пропозиції до роботи ПР, 

- захищати  права та інтереси підопічного  навчального закладу  у порядку, встановленому законодавством, 

- використовувати можливості інших організацій, установ, приватних осіб для надання фінансової та матеріальної допомоги навчальному закладу, 

- вносити   пропозиції   щодо   розподілу   коштів,   які   надходять   на   адресу підопічного закладу, 

- контролювати  використання  добровільних  грошових  внесків   і  переданих  матеріальних цінностей на адресу навчального закладу, 

- вийти зі складу ПР.

 

V. ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІКЛУВАЛЬНОЇ РАДИ

1. ПР організує і контролює добровільні благодійні  внески,   пожертвування  від   фізичних  та  юридичних   осіб, прибутки від благодійних заходів. 

2. Кошти та матеріальні цінності,    що надходять у вигляді безоплатної фінансової допомоги або добровільних пожертвувань юридичних чи фізичних осіб на рахунок «Суми за дорученням», не є прибутком і не оподатковуються. 

3. У випадку надходження коштів від ПР або інших юридичних чи фізичних осіб бюджетні асигнування навчальних закладів не зменшуються. Позабюджетні кошти не підлягають вилученню і використовуються виключно за цільовим призначенням. 

4. ПР щороку інформує Загальні збори про результати своєї діяльності.

 

Ремонтні роботи, виконані до початку нового

2018-2019 навчального року 

  1. Ліквідація наслідків пориву системи опалення – 3440 грн
  2. Умеблювання медичного кабінету – 8300 грн
  3. Демонтаж підлоги у кабінеті № 68 – 7000 грн
  4. Встановлення стоматологічної установки і дверей у медичному кабінеті – 3080 грн
  5. Косметичний ремонт кабінету медсестри, стоматологів, ігрової кімнати – 2000 грн
  6. Монтаж кабінок у санвузлах І-го поверху – 1250 грн
  7. Встановлення світлодіодних світильників на пожежних виходах (2 шт.) – 440 грн
  8. Облаштування куточка відпочинку для учнів початкової школи на ІІ-му поверсі – 3550 грн
  9. Монтаж натяжної стелі у каб. № 42 (обсл. праця) та каб. № 40 (історія) – 12245 грн, батьківські кошти
  10.  Заміна кришок парт у каб. № 38 (математика) – 5100 грн, батьківські кошти
  11.  Облаштування вікон у каб. № 34 (заруб. літ-ра) – 9600 грн, батьківська плата
  12.  Придбання госпінвентаря (тачка, бензокосилка) – 2490 грн, батьківські кошти
  13.  Обладнання кабінету фізичного виховання – 12000 грн, батьківські кошти
  14.  Лакофарбові та будівельні матеріали – 19377 грн
  15.  Заміна паркетного покриття в рекреації І-го поверху – 8200 грн (будівельний матеріал, кошти за оренду приміщень), 1500 грн – батьківські кошти, 4000 – благодійні кошти

Всього: 104822 грн

З них батьківські кошти – 92622 грн

Звіт

про використання батьківських коштів

січень-квітень 2018 року

1. Передплата газет, журналів – 806,74

2. Господарчі товари – 1823,50

3. Книги, посібники – 172,50

4. Ремонт і обслуг. комп. техніки – 2780,00

5. Транспортні витрати  – 720,00

6. Оплата рах. КП “Профдезінфекція” – 823,0

7. Ремонт бензокосилки - 500,00

8. Ремонт, прочистка вуличної каналізаційної системи - 700,00

9. Придбання:

         - віники березові – 200,00

         - принтер (частково) у каб. №35 – 1000,00

         - настільна гра на ГПД – 222,00

         - демонтаж жалюзь 3шт. на 2 пов. – 3080,00

         - подовжувач 5 м. у каб. медсестри – 110,00

         - дверне полотно з замками 3 шт. – 3400,00

         - оплата за доменне ім’я і хостинг на 1 рік– 600,00

         - картридж + комплект чорнил у каб. заст. дир. - 915,00

         - вішаки у роздягальні спортзалу 8 шт. - 4000,00

         - ролети на вікна 6 шт. у каб. фізкультури - 1370,00

         - меблі у каб. фізкультури - 2800,00

 

Всього:  26022,74

За спонсорські кошти

Була придбана спортивна форма для проведення спортивних змагань - 7 комл. *570 грн.

Всього 3990 грн.

 

 

Звіт

про використання батьківських коштів

листопад-грудень 2017 р. 

  1. Олімпідада з трудового навчання (хлопці) – 60 грн.
  2. Встановлення вікон у каб. №27 – 1000 грн.
  3. Оплата рахунку КП « Профдезінсекція» – 410 грн.
  4. Картина "Світогляд" у вестибюлі – 4650 грн.
  5. господарчі товари (завіси до дверей, шафи, дюбеля, шурупи, кріплення)– 328 грн.
  6. Пласкогубці - 1 шт.- 95 грн.
  7. Викрутка – 2 шт. – 75 грн.
  8. Констуркція інформаційна з перилом у вестибюлі - 6300 грн 

 Всього  12 тисяч 918 гривень

 

 Для безпеки учнів

Із 06 листопада 2017 року у закладі встановлено систему відеоспостереження (5 камер, які охоплюють територію вхідного холу і шкільного гардероба). 

Орієнтовна вартість виконаних робіт - більше 8-ми тисяч гривень. До встановлення "живих технічних очей" добровільно приєдналися всі класні колективи, а також педагоги закладу.

Тепер вахтери можуть спостерігати за порядком у гардеробі, а у вечірні години - і за відвідувачами закладу - за допомогою екрана монітора.

Про результативність відеоспостережень можна буде говорити після повного завершення технічних налаштувань.

Тетяна Богданюк, заступник директора із АГП

 

Зведена сума витрат батьківських коштів

за вересень-листопад 2017 р.

1. Передплата газет, журналів - 932,28 грн

2. Ремонт телевізорів (2 шт) у каб. Інформатики - 1380 грн

3. Ремонт та обслуговування комп'ютерної техніки (заправка принтерів - бібліотека, заст. директора, секретаря, психолога, заміна картриджа, заправка чорнила) - 3525 грн.

4. Запчастини і ремонт бензокосилки - 900 грн.

5. Ремонт світильників і електропроводів у рекреації цокольного поверху - 558,6 грн.

6. Ремонт сантехнічного обладнання - 255 грн.

7. Транспортні витрати - 417 грн.

8. Ремонт жалюзі у каб. 27 - 300 грн.

9. Встановлення металопластикових вікон (3 шт.) у каб. 27 - 1000 грн.

10. Періодична повірка вогнегасників - 350 грн.

11. Придбання:

- Канцтовари - 1570 грн:

   * папір ксероксний (2 ящ.) - 700 грн.

   * файли (2 пачки) - 80 грн.

   * клей-олівець (10 шт) - 302 грн.

   * фотопапір (4 пачки) - 310 грн.

   * скотч (4 шт) - 140 грн.

   * олівець (12 шт) - 38 грн.

- віники березові (35 шт) - 490 грн.

- світильники у гардероб (3 шт) - 585 грн.

- вогнегасники (6 шт.) у каб. № 11, 10, 17, 18, 23, 31 - 1740 грн.

- вивіска на школу - 550 грн.

- герб і прапор при вході - 400 грн.

- вислів на сходах - 1700 грн.

- таблички на двері класів (8 шт) - 400 грн.

Всього  17 тисяч 052  гривні 88  коп.

 

Про використання бюджетних коштів 

До уваги батьків! 

  • утримання  відповідно  до  санітарних  вимог    території  шкільного  подвір’я; 

І. Ремонтно-будівельні роботи у школі у рамках підготовки до нового 2017-2018 н. року:  

  • косметичний  ремонт  всіх  шкільних  приміщень та  навчальних  кабінетів;
  • утримання  відповідно  до  санітарних  вимог    території  шкільного  подвір’я;
  • ремонт вестибюлю;
  • дообладнання  меблями  шкільних  спортивних  роздягалень;
  • встановлено  склопакети  у   навчальних кабінетах № 37  та 26;
  • встановлення натяжної стелі у   навчальних  кабінетах № 38  та  25;
  • ремонт  водоканалізаційної  системи  у  туалетах  2-го  та  3-го  поверхів;
  • встановлення  перегородок-кабінок   у  туалетних  кімнатах  3-го  та  4-го  поверхів;
  • дообладнання навчальних кабінетів № 39 і № 28.

ІІ. Покращення матеріальної бази школи за літній період: 

  • металопластикові  вікна  у навчальних приміщеннях ( к.27 і к.37) - батьківська  плата 17 тисяч та  12 тисяч  450 гривень – разом 29 тисяч  450 гривень ); 
  • облаштування  натяжної стелі у  навчальних  кабінетах 25 і 38- батьківська  плата 17 тисяч 400 гривень; 
  • обладнання  кабінету  фізичного виховання -   кошти, отримані від  здачі  приміщень  в  оренду та  проведення  платних  послуг-11 тисяч 199 гривень; батьківська  плата  2  тисячі 801 гривня);
  •  встановлення  під’їзних воріт – батьківська  плата  2 тисячі 160 гривень; 
  • дообладнання   туалетних кімнат – батьківська  плата 7 тисяч 400  гривень; 
  • облаштування  вікон у  каб. 37 – батьківська  плата  3  тисячі 800  гривень; 
  • проведення замірів  опору  розтікання струму у  навчальних  кабінетах  та  їдальні   - батьківська  плата  800  гривень;
  • навчальні  меблі  у  каб. №17 – батьківська  плата  8 тисяч  580 гривень; 
  • меблі  у  приміщення  роздягалень  спортивного  залу ( лавки, вішаки) – батьківська  плата  12   тисяч    гривень; 
  • обладнання  центрального  входу ( два  коридори, 3 дверей,  обшивання  колон, перефарбовування  стін,  виготовлення  експозиційних  стендів) – батьківська  плата   34     тисячі 800  гривень 

 

Всього-  130 тисяч  390 гривень

 Батьківська  плата -  119 тисяч 191 гривня

 Кошти, отримані  від  здачі  приміщень  в  оренду – 11 тисяч  199  гривень

  

Звіт

 про використання батьківських коштів

 з 25.02.17р. по 31.05.2017р

  1. Оплата рахунків КП « Профдезінсекція» за ІІ-ІІІ квартали – 830 грн.
  2. Передплата періодичних видань на квітень-червень – 944,36 грн.
  3. Витрати на організацію роботи літнього табору:

      господарчі товари - 851.58 грн

      канц. товари - 609.50 грн

      4. БФП (трійка кольорова) у каб. методичної роботи - 900 грн.

      5. Обладнання кабінетів початкових класів:

      - меблі - 8580 грн

      - жалюзі - 3300 грн.

      6. Обладнання каб. праці - 460 грн.

      7. Електричний фен побутовий - 770 грн.

      8. Ворота металеві в'їзні - 2160 грн. 

 Всього   витрачено  19405,44 грн

 

Звіт

про використання батьківських коштів

 3 01.12.2016 по 24.02.2017

1. Шафа 2-х дверна (каб. 32) - 1 шт. - 1950 грн.

2. Вікно мет. пласт. (каб. 32) - 3 шт. - 15012 грн.

3.  Вікно мет. пласт. (каб. 15) - 1 шт.- 5700 грн.

4. Стіл вчителя (каб. 9) - 1 шт. - 3100 грн.

5. Ліхтар для сторожів - 1 шт- 285 грн.

6. Замки навісні на ворота - 2 шт. - 560 грн.

7. Касета для відеокамери - 150 грн.

8. Передплата періодичних видань на березень – 314,36 грн.

9. Канцтовари - 720 грн

Придбано за спонсорські кошти

Телевізор плазмовий Bravis (каб. 39) - 3500

Придбано за бюджетні кошти

1. Компютери (каб. 20) - 8 шт. - 12342, 59 грн

2. Програмне забезпечення - 8 шт - 433,14

Всього   витрачено 102 205, 84 грн.

  

Звіт

про використання батьківських коштів

вересень-листопад 2016 року

  1. Послуги КП « Профдезінсекція» (згідно договору, дератизація, дезінсекція) – 364 грн.
  2. Виготовлення інформаційного стенду для початкової школи – 700 грн.
  3. Інформаційні переносні стенди для виставок – 2 шт. – 1600 грн.
  4. Інформаційні куби для вестибюлю – 3 шт. – 1950 грн.
  5. Демонтаж і оновлення стільців у каб. № 29 – 30 шт. – 1200 грн.
  6. Килим у кабінет практичного психолога – 600 грн.
  7. Встановлення металопластикових вікон (каб. 18, каб. 22, каб. 45) – 4 шт. – 13600 грн.
  8. Обладнання до комп’ютерів у кабінет інформатики початкової школи (6 шт) – 690 грн.
  9. Ксероксний папір для адміністративних потреб – 650 грн.
  10. Сантехніка (змішувачі холодної води) – 4 шт. – 880 грн.
  11. Передплата періодичних видань на 4 місяці – 565 грн.
  12. Галогенові світильники у цоколь – 3 шт. – 890 грн

 Всього   витрачено  23  тисячі  689  гривень

 

Придбано за бюджетні кошти

  1. Медикаменти - 700 грн.
  2. Миючі засоби – 800 грн
  3. Вогнегасники – 3 шт. – 994,46 грн.
  4. Дошка учнівська – 2700 грн.

Всього 5194, 46 грн.

 

Звіт

про використання батьківських коштів

 (травень-серпень 2015-2016 навчального року)

 1. Встановлення металопластикових вікон у рекреаціях 4-го поверху (6 шт.) - 13460 грн;

- 1а) облаштування міні-сцени - 6000 грн.

2. Виготовлення комплекту меблів для класу початкової школи, придбання класних дощок (2 шт.) - 1890 грн.;

- парти-лави (7 шт.) - 5040 грн.

3. Встановлення металопластикових вікон у сходових клітках 4-го поверху (2 шт.).

4. Встановлення металопластикового вікна у туалеті ІІ поверху (1 шт.).

5. Облаштування музейної вітрини про учнів, учасників АТО - 900 грн.

6. Встановлення підвісної стелі при вхідному коридорі - 3350 грн.

 

Зведена сума витрат батьківського фонду 01.09.14 р.-26.03.15 р.

Здано: 47284,0

Витрати: 45627,81

Залишок: 1656,19

  1. Передплата 2014 -2015 р. - 3162,75 грн.
  2. Господарчі товари - 4196,30 грн.
  3. Канцтовари, поліграф, послуги - 3004,00 грн.
  4. Ремонтні роботи - 4507,00 грн.
  5. Ремонт і обслуговування комп. техніки - 4559,00 грн.
  6. Посібники, журнали, книги - 142,00 грн.
  7. Олімпіади, конкурси, фестивалі - 2414,00 грн.
  8. Оплата pax. КП «Профдезінфекція» - 437,52 грн.
  9. Заміна паркетної підлоги у рекреації 2 поверху. Вкладання плитки - 6319,24 грн.
  10. Виготовлення свідоцтва на право власності будівлі - 750,00 грн.
  11. Виготовлення табличок з цивільної оборони - 525,00 грн.
  12. Заміна вікон у каб. № 12 - 1730,00 грн.
  13. Ремонт системи опалення - 700,00 грн.
  14. Матеріали для участі у благодійній акції - 325,00 грн.
  15. Заміри опору ізоляції та заземлення - 600,00 грн.
  16. Придбання спорт, інвентаря - 1568,00 грн.
  17. Хлорне вапно (2 мішки) - 811,00 грн.
  18. Оплата робіт за монтаж підвісної стелі- 5000,00 грн.
  19. Придбання:

 

  •  електродрель - 828,00 грн.
  •  штангель-циркуль - 200,00 грн.
  •  WI-FI роутер - 269,00 грн.
  •  стенд-колаж - 440,00 грн.
  •  принтер у каб. 42 - 1440,00 грн.
  •  двосторонній БФП- 1700,00 грн.

 

Всього: 45627 грн. 81 коп.

 Голова ПР Л.Вербицька

 

 

Покращення  матеріальної  бази  школи:

* металопластикові  вікна  у навчальних приміщеннях ( к.27 і к.37) - батьківська  плата 17 тисяч та  12 тисяч  450 гривень – разом 29 тисяч  450 гривень );

* облаштування  натяжної стелі у  навчальних  кабінетах 25 і 38- батьківська  плата 17 тисяч 400 гривень;

*обладнання  кабінету  фізичного виховання -   кошти, отримані від  здачі  приміщень  в  оренду та  проведення  платних  послуг-11 тисяч 199 гривень; батьківська  плата  2  тисячі 801 гривня);

* встановлення  підїзних воріт – батьківська  плата  2 тисячі 160 гривень;

*дообладнання   туалетних кімнат – батьківська  плата 7 тисяч 400  гривень;

*облаштування  вікон у  каб. 39 – батьківська  плата  3  тисячі 800  гривень;

*проведення замірів  опору  розтікання струму у  навчальних  кабінетах  та  їдальні   - батьківська  плата  800  гривень;

*навчальні  меблі  у  каб. №17 – батьківська  плата  8 тисяч  580 гривень;

*меблі  у  приміщення  роздягалень  спортивного  залу ( лавки, вішаки) – батьківська  плата  12   тисяч    гривень;

*обладнання  центрального  входу ( два  коридори, 3 дверей,  обшивання  колон, перефарбовування  стін,  виготовлення  експозиційних  стендів) – батьківська  плата   34     тисячі 800  гривень

 

 

Всього-  130 тисяч  390 гривень

Батьківська  плата -  119 тисяч 191 гривня

Кошти, отримані  від  здачі  приміщень  в  оренду – 11 тисяч  199  гривень

run:yes'>  кімнатах  3-го  та  4-го  поверхів.